ПОВЕРНЕННЯ ТА ОБМІН ТОВАРУ

ОБМІН ТА ПОВЕРНЕННЯ ПО УКРАЇНІ

Відповідно до Закону України “Про захист прав споживача”, покупці мають право протягом 14 днів з моменту купівлі виконати обмін або повернення непродовольчих товарів, придбаних в магазині , за умови виконання всіх норм передбачених Законом.


Щоб повернути або обміняти товар, треба дотримуватися умов його повернення:

1. Товару немає в Переліку тих, що не підлягають обміну та поверненню.

2. Товар не використовувався і зберігся в тому вигляді, в якому його купували (без пошкодження упаковки, захисної плівки або пломби)

3. Минуло менше двох тижнів з моменту придбання товару.

4. Є товарний чек або накладна.

Згідно Закону про захист прав споживачів, ви можете обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний протягом 14 днів, якщо цей товар не підійшов вам за формою, габаритами, фасоном, розміром або навіть кольором.


Але якщо аналогічного потрібного товару в магазині не виявилося, можна зробити наступне:

1. Придбати на витрачену суму інші товари у нашому магазині.

2. Повернути свої гроші за товар.

3. Попросити нас поінформувати, коли з’явиться товар, який підійде за кольором, розміром, тощо.


Варіант обираєте ви. Але пам’ятайте, що ви не повинні при цьому користуватися товаром, який вам не підійшов. В такому випадку повернення та обмін товару за рахунок споживача.


Товари, що не підлягають обміну/поверненню:

  1. Одноразова продукція; (Картриджі, голки, тощо) ;
  2. Косметична продукція (Пігменти, анестезія, крем, тощо)
  3. Товари персонального використання (пензлики, захисні маски, тощо) ;
  4. Товари в аерозольній упаковці;
  5. Засоби для догляду за обличчям та тілом.

В які терміни можна повернути товар?

14 днів – стільки часу дає закон, щоб повернути товар належної якості. Але якщо з моменту придбання пройшло понад два тижні, ви зможете повернути товар тільки по гарантії, тобто якщо в товарі є якісь недоліки.


ЗАМІНА/ ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ НЕНАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ гарантовано ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів» та здійснюється у разі виявлення суттєвих недоліків товару чи прихованих виробничих дефектів, виявлених у процесі експлуатації. Відмінність елементів дизайну, відтінку чи оформлення від заявлених в описі на сайті не є суттєвим недоліком, несправністю чи нефункціональністю товару. Можлива заміна товару або його комплектуючих на аналогічні за властивостями та вартістю, за умови попереднього узгодження з Покупцем, не є суттєвим недоліком, несправністю чи нефункціональністю товару. У разі виникнення проблем із товаром переконайтеся, що Ви повністю ознайомилися з інструкцією з експлуатації товару, пам'яткою Покупця, а також інформацією про цей товар, доступною на сайті компанії. Для обміну товару неналежної якості необхідне одержання висновку експертизи. Усі подальші дії щодо заміни/повернення товару здійснюються виключно на підставі висновку експертизи.

УВАГА! Якщо внаслідок експертизи товару встановлено, що його недоліки виникли внаслідок обставин, за які Продавець (виробник) не відповідає, Покупець зобов'язаний відшкодувати витрати, пов'язані з проведенням експертизи, транспортуванням та зберіганням товару. Доставку товару до Продавця та назад здійснює Покупець.

ГАРАНТІЙНІ ЗОБОВ'ЯЗАННЯ Продавця регулюються ст.7, 8 ЗУ «Про захист прав споживачів». На товари в нашому магазині надається гарантія, що підтверджує зобов'язання щодо відсутності у товарі заводських дефектів. Гарантія надається терміном до 12 місяців від дати отримання, залежно від сервісної політики виробника. Термін гарантії вказаний в описі кожного товару на нашому сайті. Підтвердженням гарантійних зобов'язань є гарантійний талон/чек, який необхідно зберігати протягом усього терміну експлуатації. На окремі види товарів поширюється гарантія, встановлена ​​виробником та підтверджена гарантійним талоном. За інформацією щодо деталей гарантійного обслуговування звертайтесь до наших менеджерів за телефонами, вказаними на сайті компанії.

УВАГА! Термін гарантійного ремонту визначається авторизованим сервісним центром продавця. Якщо товар втратив функціональність, обмін чи повернення товару провадиться лише за наявності висновку сервісного центру, авторизованого Продавцем, про те, що умови експлуатації не порушені.

УМОВИ ЗАМІНИ/ВІДШКОДУВАННЯ ВАРТІСТЬ ТОВАРУ. Для заміни/повернення/гарантійного обслуговування товару Покупець зобов'язаний надати документ, що засвідчує особу (паспорт або документ, що його замінює), гарантійний талон, розрахунковий документ, що підтверджує факт покупки, а також оригінал заяви у вільній формі. Ця заява подається особисто або поштовим відправленням в офісі компанії. В окремих випадках, за погодженням з керівництвом компанії, може бути прийнято електронний варіант документів. На вимогу Покупця товар обмінюється на аналогічний відповідно до ст. 8, 9 ЗУ «Про захист прав споживачів», або провадиться повернення сплачених Покупцем коштів у спосіб, узгоджений сторонами, у строк до 7 банківських днів. Всі витрати на транспортування товару належної якості та його заміни оплачуються за рахунок Покупця, крім тих випадків, коли причиною повернення стала помилка працівників магазину. Також можливий обмін на інший товар, наявний. Якщо Ви не можете підібрати товари на заміну, гроші можна залишити на рахунку магазину і скористатися цією сумою для оплати наступного замовлення.

Гарантійний термін — час, протягом якого можна повернути бракований товар та ми замінемо або полагодимо його.

Гарантійні товари:

Машинки та блоки живлення для ПМ (12 місяців)


АНУЛЮВАННЯ ГАРАНТІЇ відбувається в таких випадках:

- пошкоджені будь-які захисні знаки фірми-виробника/Продавця: стікери, наклейки, пломби та ін;
- вироби зазнали ремонту неуповноваженими особами з порушенням вимог виробника та норм техніки безпеки;
- виникло пошкодження, спричинене використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації;
- виріб має виражені механічні чи інші ушкодження, що виникли внаслідок навмисних чи необережних дій покупця чи третіх осіб;
- було зроблено несанкціоноване розтин, ремонт або змінено внутрішні комунікації та компоненти товару, змінено конструкцію або схему товару
- товар пошкоджено внаслідок природних стихій, пожеж, повеней, землетрусів, побутових факторів та інших ситуацій, а не залежних від Продавця;
- Дефекти викликані використанням витратних матеріалів, які не відповідають вимогам експлуатації;
- виникло пошкодження, спричинене потраплянням усередину виробу сторонніх предметів, речовин, рідин, комах чи тварин.

Гарантійні зобов'язання не поширюються на такі несправності:

- природне зношування або вичерпання ресурсу;
- випадкові пошкодження, заподіяні клієнтом або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого відношення або використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів тощо);
- пошкодження внаслідок стихійних лих (природних явищ);
- пошкодження, спричинені аварійним підвищенням або зниженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі

;

- ушкодження, спричинені використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації.

.


Забираючи товар із відділення Нової Пошти або Укр пошти, Ви автоматично погоджуєтесь з якістю та комплектацією товару. Переконливе прохання обов'язково перевіряти надсилання при отриманні. В іншому випадку інтернет магазин не несе відповідальності за збереження та комплектацію посилки


За пошкоджений чи втрачений товар Ви можете отримати компенсацію лише правильно склавши акт прийому-передачі/претензію. В іншому випадку буде неможливо отримати компенсацію або довести провину перевізника. Продавець не несе відповідальності за роботу служби доставки та не відшкодовує вартість товару, який був пошкоджений або втрачений з вини перевізника.






8.
9. ТОВАРИ, ЩО НЕ ПІДЛЯЖАТЬ ОБМІНУ ТА ПОВЕРНЕННЯ. Відповідно до ст. 9 ЗУ «Про захист прав споживачів», Кабінетом Міністрів України затверджено перелік товарів належної якості, які не підлягають обміну чи поверненню. До таких товарів, у тому числі, належать:

- продовольчі товари, лікарські препарати та засоби, предмети сангігієни;

- парфумерно-косметичні вироби;

- картриджі для тату, модулі для перманентного макіяжу, голки для татуажу;

- Машинки для нанесення тату на тіло людини;

- рукавички, тканини, білизна, панчішно-шкарпеткові вироби;

- Товари в аерозольній упаковці;


УВАГА! Обмін та повернення товарів з цього списку Продавцем не провадиться.

ОСОБЛИВОСТІ ЕКСПЛУАТАЦІЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ТЕХНІКИ

Увага! При купівлі товару Ви підтверджуєте свою повну згоду з виконанням нижчеперелічених правил експлуатації

______________________________________________________________________________________________________________________

1. ВАЖЛИВО! Перед використанням пристрою переконайтеся, що встановлена ​​коректна напруга (110 V або 220 V). Якщо на задній стінці блоку приладу конструкцією передбачено перемикач напруги, переконайтеся, що він встановлений у коректне положення відповідно до напруги в електричній мережі. За потреби встановіть його в потрібне положення. За замовчуванням для приладів, що продаються в Україні, встановлено напругу 220 V. У разі пошкодження приладу внаслідок короткого замикання, перевантаження, невідповідності напруги або пошкодження з'єднувальних проводів, прилад не підлягає гарантійному обслуговуванню.

2. У процесі роботи допускається вібрація та шум робочої ручки, а також незначна зміна температури приладу. Ці явища не є дефектом і не підлягають гарантійному ремонту.

3. Від'єднуйте прилад від мережі живлення, якщо він тривалий час не використовується. Не використовуйте прилад із пошкодженим дротом. Використовуйте прилад виключно за призначенням. Не дозволяйте дітям користуватися приладом без нагляду.

4. Не вмикайте та не вимикайте прилад вологими руками, щоб уникнути травмування електричним струмом. Під час чищення та використання приладу уникайте його намокання. Не допускайте потрапляння води та інших рідин на прилад.

5. Не залишайте прилад під прямим сонячним промінням, в умовах високої температури, поблизу відкритого вогню або джерела тепла. Прилад повинен експлуатуватися в інтервалі температур від +10С до +35С при відносній вологості трохи більше 75%. Слідкуйте, щоб вентиляційні отвори приладу залишалися відкритими, уникайте використання приладу в місцях скупчення пилу.

6. Не розбирайте прилад, не допускайте його падіння, поводьтеся з приладом обережно. У разі падіння приладу перед використанням перевірте його на наявність видимих ​​пошкоджень, у разі їх відсутності, при включенні уважно відстежте можливу появу стороннього звуку, вібрації, нагрівання. Перед використанням перевірте прилад далеко від клієнта. У разі виявлення неполадок у роботі припиніть використання та зв'яжіться з Продавцем.

7. Завжди тримайте пристрій на стійкій рівній поверхні у вертикальному положенні. Тримайте ручку на підставці під час використання приладу, якщо підставка передбачена комплектацією. Не зберігайте ручку в розібраному стані, щоб запобігти її пошкодженню.

8. Перед заміною насадки завжди від'єднуйте прилад від мережі живлення. Після встановлення насадки перед увімкненням приладу переконайтеся, що вона зафіксована надійно. Не торкайтеся рукою до обертової насадки. Не намагайтеся знімати насадку, обертати чи розбирати ручку під час роботи двигуна. Під час обертання насадки ніколи не вимикайте ручку приладу. Не використовуйте нестандартні, асиметричні або пошкоджені насадки. Не змінюйте напрямок обертання насадки під час роботи двигуна. Щоб уникнути поломки ручки машинки, не змінюйте напрямок обертання занадто часто. Після припинення роботи з насадками рекомендується тримати тестову насадку, зафіксовану в ручці приладу.

9. У разі виникнення питань щодо коректної експлуатації приладу Ви можете зв'язатися з менеджером магазину для отримання консультації за телефоном, вказаним на сайті компанії. Будь ласка, не намагайтеся усунути несправності самостійно, не застосовуйте зайву силу при підключенні комплектуючих, встановленні знімання насадок, не прокручуйте і не розбирайте частини приладу, якщо це не передбачено конструкцією.

_____________________________________________________________________________________________________________________

УВАГА!!! Дотримання цих правил дозволить уникнути потенційних загроз, які можуть спричинити шкоду здоров'ю або пошкодження товару. Відповідно до ст. 4 ЗУ «Про захист прав споживачів», Споживач зобов'язаний уважно ознайомитись з умовами експлуатації товару та, у разі потреби, до початку експлуатації товару звернутися до Продавця за додатковими роз'ясненнями. У разі недотримання зазначених правил Продавець залишає за собою право відмовити Покупцю в гарантійному обслуговуванні товару.

Усі права на використання фото-відео матеріалів належать TM SKILLS
Made on
Tilda